Jag är så duktig.

Nej, men seriöst.

Jag gick in på bdb för en gång skull och såg då en mini reklam på ena sidan om en film som heter Abduction (med han ifrån twilight, inte vampyren). Jag tyckte att jag såg michael nyqvist i den reklamen som försökte skjuta honom. Fan, måste kolla om det verkligen är han!! HAH! Se på fan, gick in på imdb och mycket rätt! Michael nyqvist spelar i den filmen. Ibland känner man sig bara duktig..


Sen måste jag få klaga lite.. Eller extremt mycket.

Folk som blir anställda att översätta filmer, måste man inte då kunna saker? Man måste väl ha någon slags utbildning? Isf, hur kommer det sig att man översätter namn?
Såg starwars igår (älskar dom filmerna, ja, jag är lite nörd)
R2D2 översätter man till R2D2 men dom där idioterna hade översatt det till Artoo Detoo!!!?!?!?!
C3PO översätter man till C3PO men det blev threpio!!!

IDIOTER! 

Så, nästa sak på min klago lista..

Alice cooper nyaste album? Vad hände?
I rest my case.


Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0