Oh, the horror...

 
Då har jag jobbat hela julen, lite ledsen över att jag inte får vara med min familj något! 
Eftersom jag jobbar imorgon och övermorgon också. Sen har jag bara fått massa tack-sms hela dagen, men inga julisar själv! Förutom en burk som stod på jobbet med mitt namn på! 
 
Då har gulliga Fru Roos gett mig en julklapp där hon skrivit "illa, jag mår illa, för att Bente som jag gilla ska flytta från stan, fy fan, fy fan. Men jag hämnas om jag lämnas ensam utan dig. Jag lägger en pizza ifrån mig."
Hmm, vad kan den burken innehålla?? 
 
Jo, dumlegodisar, ett till gulligt meddelande och presentkort på pizzerian! Haha :D 
 
När jag väl kom hem, såg jag en nyckel på hallmattan, "Hm, ramlade den ur min ficka när jag gick? Men.. Jag använder inte extranyckeln!" Eftersom jag pratar med mamma så utbrister jag till henne "NÅGON HAR VARIT I MIN LÄGENHET! Hmm, någon med nyckel?" Detta är skumt..
Jag går längre in i lägenheten för att se en julklappspåse på bordet och en ask proppad med kakor?! Nu är jag ännu mer förvirrad.. Tittar på julisarna och inser att det är från mina svärföräldrar etc. Ringer karln och frågar "Lust att berätta för mig vem som har varit i vår stökiga lägenhet?" Till slut klämmer han ur sig att han skickade sin bror hit för att överraska mig :D 
 
 
Ibland blir man riktigt glad och varm inombords. Detta visade sig bli en helt underbar jul <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0