Pussel och songPOP.


Hade fan ingen aning om att jag skulle bli så beroende utav songPOP, men faaan vad det är kul!
Sen att jag spelar med brorsan mest, gör saken ännu roligare! 
 
Eftersom helgens planer blev ändrade, så har jag lagt pussel, karln kom hem och vi la pussel ilag! Fy fan vad vi är bra!! Imorgon ska jag till kramfors för mötet, hoppas bara jag hittar dit jag ska! Hahah! Sen så åker jag hem och mamma kommer och hämtar mig på eftermiddagen! 
 
Ska bli så skönt att åka hem till mami <3 
Glömma alla mina bekymmer och mysa innan jobbhelgen börjar! :) 
 
 
Ni får ha det så bra! Spelar ni songPOP så hojta till! 
 
 
Pusshaj! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0