Vi flyttar faktiskt snart...


Tiden går så fort när man inte tänker på det. 
Nu kommer jag ha fullt upp dom närmaste dagarna. På måndag ska jag kuta och hämta massa saker, tisdag ska jag till kramfors för ett möte för att sen skynda mig hem och åka till mams. Åka tillbaka till lägenheten den 23, för att jobba 24-25-26, ledig 27 jobbar sen igen 28 och nyår.
 
På nyår kommer mamma och hämtar mig och karln för att jag ska få fira lite "jul" med pappa. 
 
Sen flyttar vi.. Efter nyår kommer jag bara att åka till lägenheten för att städa ur den och inget mer. Jag börjar jobba i början av Januari så jag har inte så mycket tid för att pilla på. Vi flyttar till min bror redan i Januari och vi flyttar in i nya lägenheten i februari. 
 
Ojojoj...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0