Vad ska jag ta mig till?



Har ni någon gång haft smygande panik? 
Så länge ni gör något, ser något så kommer den inte.
Men så fort ljudet och alla distraktioner är borta så kommer klumpen i magen.

Jag har det, jag har haft det hela veckan och den försvinner inte.


Det är en klump i magen som skruvar sig, jag skakar på händerna och jag är nära till tårar.
Jag vet inte vad jag ska göra, för man kan glömma sömnen. Då är allt så tyst, ingenting är kvar som kan virra bort mina tankar. 

Det är smygande panik.

Jag är glad så länge det inte hinner eskalera till en attack...




Kommentarer
Postat av: Ulla-Bert

Ja, många gånger. Aldrig kul. Längesedan nu. Det smärtar att veta att du får gå igenom det. Varför har du inte sagt något? Eller var det inför skolgrejen?

2012-01-29 @ 19:22:40
URL: http://delilahpurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0