Jobb, jobb och åter jobb.




Har suttit och tittat lite allmänt efter jobb, just nu har jag ett jobb men tänker på efter sommaren, efter att jag är helt färdig med skolan.
Sen så kan jag inte skaka av mig känslan av att jag vill flytta, att jag vill flytta långt långt härifrån men samtidigt ha känslan av att jag vill vara i närheten av min familj. Speciellt Line.
Vad ska jag göra med dessa tusen olika val? Dom här olika delarna som slåss mot varandra. 

Ska jag stanna här uppe i norrland för att vara i närheten av min familj, eller ska jag göra något jag velat sen jag varit liten, sticka härifrån? Till ett större ställe där jag kanske trivs bättre? Där alla inte känner alla. 

Och tittar man på vart det finns jobb, för mig. Så är det neråt i landet. 
Jaja, vi får väl se hur det blir.


Nu är det dags för mitt jobb.

Ajöken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0