Ignorance is blindness..



Nu är det fan dags att skärpa sig!
Jag ska börja jobba på måndag, så enkelt är det. Jag har inte tid med detta, verkligen!

Okej, jag kanske ska förklara mig.

Jag började lyssna på Skin med Sixx AM, som jag hörde på bussen ner till SRF. Helt underbar låt, (texten är bäst, den är verkligen meningsfull av någon anledning).
Så den har spelats väldigt mycket hos mig, tillsammans med The price och Wake up!
Sen insåg jag att jag längtade efter Nick Cave och Murder Ballads.. Då insåg jag en sak.

Jag är i en svacka!?!! Mitt humör är fan inte på topp, varför?
Jag anser att jag mår bra, men på något vis så känns allt så jobbigt...
Så nu får jag fan skärpa mig, inge depp musik längre! (Men det är sååååå bra just nu).

Morr.






Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas att du kommer upp igen! Jag saknar dig! Och tack för att du berättade vad låten heter! Har tänkt att jag ska kolla upp det men det har inte blivit. Alltså, titeln mindes jag iaf. :P

2012-06-27 @ 13:46:30
URL: http://DelilahPurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0