Bananlådor...

 
 
Oj, vad många bananlådor som ligger här i lägenheten nu. Packade bananlådor, och ändå så har jag redan skickat några till övik. 
Det börjar bli lite tomt i lägenheten, det är inte mycket kvar i våran "förvaringshylla", vi har inga tavlor uppe längre.
Snart åker bordet ut till tippen, då blir det ännu tommare här. 
 
En skit rolig sak är: JAG ÄR NU UNDER 70! Mwahaha, är så jävla nöjd med mig själv just nu. Självförtroendet spirar, speciellt när jag tar på mig "julklänningen" jag hade på mig förra året och inser att den bara hänger och är VÄLDIGT förstor.
 
Nu ska jag börja packa ner lite mer sak. Det känns konstigt, konstigt är rätta ordet.
 
Det kommer däremot bli enklare att åka till Eva, när vi bor därborta :) Det går direkttåg för en liten peng! 
Har skrivit på ett muntligt kontrakt att jag ska hälsa på henne oftare, hehe.. 
 
Imorgon, imorgon ska jag köpa Sweden rock biljetten.
 
 
Ha det så bra allihopa.
 
Pusshaj!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0