Stormsteg..

 
Nu blir det verkligare och verkligare.
Om 2 veckor har jag min arbetsintervju, jag är faktiskt inte nervös. Jag har flera års arbetserfarenhet, jag har utbildningen och jag har väldigt bra referenser. 
 
Men, så fort det är klart där, så är det äkta. Vi flyttar redan i Januari, då säger vi hejdå till det här stället och flyttar in hos min bror i 1 månad. Så att jag kan jobba lite och förbereda för flytten. Det är som sagt inte långt ifrån brorsan. Så flytten blir mycket enklare.
 
Har redan börjat skicka iväg saker till brorsan. Det sista som åker är möblerna i Januari då. 
Har packat ner DVD'er, inte alla då. Sparade dom jag vet att jag kommer att titta på. 
3 flyttlådor blev det, 3!!!!! med bara DVD'er. I think i might need help..
 
 
Nu är det dags att fixa dom sista julisarna..
 
 
Pusshaj! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0