Ajdå..




Efter att ha tittat på andra avsnittet i säsong 8 utav Supernatural så insåg jag en sak..
Detta är nog sista säsongen, för om dom lyckas med det dom vill göra. Då kan det inte bli några fler säsonger.
Min andra fundering är då...
 
Vad ska jag då göra med mitt liv?! (Kanske skaffa ett, tänker ni väl). Jag har följt den här serien sen jag var 15 år. 15 år!!!!! Jag måste ha min Supernatural dos. Det får fan inte sluta, Supernatural ska vara en serie som fortsätter i all evighet. Iaf tills Dean och Sam är gamla och gråa! HMPF!!
 
Ps. Jag har ett liv, det är bara att mina favoritserier ger mitt liv en liten guldkant :D 
 
 
 
Pusshaj!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0