Gäsp * 1000, flum och namnam..

 
Jag idag..
 
Hela dagen. Huehuehuehuehue.... Höhöhöhöhöhö... Hehehehehe...
Flum AB. Jag är verkligen osäker på om jag har varit seriös i mer än 60 sekunder idag. Illa...
 
Nä, jag ska försöka vara lite seriös iaf. Mamma kom förbi ikväll, med namnam! Annars hade jag inte släppt in henne, muahahaha.. Juleskum (min drog den här årstiden) och Julmust (min andra drog). Sen en chilimix och lite clementiner! Namnam.
 
Sen har jag sovit ca 1 timma idag, så det kanske är den största förklaringen till varför jag är så flummig och beter mig som radarparet ovan. 
 
Nu ska jag mysa, sen sova, sen jobba, sen slöa, sen sova, sen jobba.. Ja, ni fattar. Jag har mycket jobb framför mig. Snacka om att man bara ska vara jävligt glad över att man fick vara ledig någon dag..
 
Dagens låt blir låten som spelades mest på festen vi var på i lördags, haha..
 
 
Dagens låt: The Beards - You should consider having sex with a bearded man
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0