Helgen!

 
Ojojojojojoj... Jag är trött! 
Jag hade sovande jour torsdag-fredag, fredag morgon kl08 så hämtade Sara mig och vi drog iväg till S-vall! Först ett stopp vid härnösand för lite kaffe. Det var en hejdundrande rolig dag, med "klims-klams", tomtar, blindhet innan vi fått tag på spolarvätsa och jävligt skeva parkeringar. På vägen hem så stannade vi till i härnösand igen, för lite kaffe och glögg eftersom vi var så trötta. Då får vi ett sms av en kompis, "Bara så ni vet ska vi ta ett glas vin ikväll!" Jaha, okej. Men visst, det kan vara mysigt att ta ett glas vin hemma efter denna dag.. Senare får vi ett till sms "Men, jag har ju inget vin. Det får vi köpa på Olle's" (Olearys). AHA! Clever! Jag kan fan inte komma över hur clever det där var! 
 
Så, hem till mig. Lasta av allt jag köpt. Vidare till Sara och jag känner hur jävla trött jag var.. Men vi gick ut och hade skit kul. Sen hem till Sara igen, sova och vidare till jobbet på lördagen. (Tur att jag inte direkt drack!) Så jag var bara trött och lite slut på jobbet. 
 
Sen promenerade jag hem, hade inte direkt klätt mig för vädret så jag höll på att frysa arslet av mig. Sen iväg för jobb på söndag också. Men då slutade jag mitt på dagen.. Så hem och städa, för jag överdriver verkligen inte när jag säger att det var kaos så inni helvete här hemma. Eftersom jag varit däckad i förkylning. Får sen ett sms av Sara där hon frågar om hon får komma förbi med glögg och pepparkakor, men vi for ändå och handlade. Behövdes ju mer götta till vårat adventsmys! 
 
Har haft en väldigt extremt mysig helg trots trötthet. Nu ska jag fortsätta städa och pynta! :) JULMYS! 
 
Bilder kommer tidsnog..
 
Dagens låt:
Helloween - Asshole
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0