Hmm...


Hmm, jag vet inte riktigt vad jag tycker. Hmm..
 
IALLAFULLAFALL! 
Jag jobbar fortfarande på som ett as, är knappt hemma och har väldigt lite tid med matlagning och ätning. 
Har dock insett att jag måste skärpa till mig och äta mer eftersom jag går så JÄVLA mycket och långt. 
 
Imorgon är jag iaf ledig, men då ska jag istället gå till sjukhuset, ta blodvärde, skriva på hälsodeklaration och träffa narkosläkaren.
 
Bestämde också mig för att sälja mig HoM biljett. Var ändå inga vettiga band som skulle komma, och dom man ville se har man sett X antal gånger. Sen så hade brorsan och nyberg redan sålt sina biljetter och jag har ingen annan att gå med. MEN, då ska vi hitta på något annat istället. 
 
Har pratat med min söta rara mamma idag, igår ringde jag IVA för att prata med henne och då var hon lite groggy, idag var hon piggare men hade kräkts hela dagen. Så jag sa godnatt och att jag skulle ringa henne imorgon. 
 
NU, ska jag fika, typ. Sen sova, typ. 
Busy day tomorrow.

Dagens låt; Boiling led - Falconer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0