Idag är jag trasig..


Trasig, så inni helvete! 
Vet inte om jag vill erkänna när jag somnade och när jag klev upp.. Men! Jag gör väl det. Först somnade jag 20.00.. Vaknade 22.30 och sträckte på mig. Kändes som att jag hade sovit flera flera timmar... När jag insåg vad klockan var så drack jag lite vatten och la mig igen. Kunde inte hålla mig vaken särskilt länge, ögona gick i kors. Sen vaknade jag 05.30 för att jag hade glömt att stänga av larmet. Inte ens då kunde jag kliva upp. Ögona gick helt allvarligt i kors. Så jag somnade om på en gång och vaknade klockan 10.. Hade jag kunnat så hade jag somnat om. Kände att jag kunde ha sovit hela jävla dagen.. Men ser du det går inte, måste jobba! 

Men, jag känner mig trasig. Har ont i kroppen och det känns som träningsvärk. Skulle inte tacka nej till en liten massage.. 

Jaja, dags att lägga sig och sova då. Ikea roadtrip imorgon. Hoppas jag har fått lönen bara... 

Pusshaj!

Dagens låt:
Misfits - Father



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0