Jobb/förkyld


Bleh. Idag är jag verkligen tungandad. Eller, iaf nu på kvällen. Väldigt tungandad. Sen så smakar det jätte äckligt när jag hostar. Jag hatar verkligen detta. Hoppas jag pallar hela helgen, annars blir det jobbigt. 

På måndag ska jag iaf hjälpa S att städa ur gamla lägenheten, sen blir det middag! 

Sen, så hoppade jag av hos brorsan för att skälla på min bror, eftersom han inte svarade på mina sms, haha. Det slutade med att dom bjöd på middag och han köpte 3 dosor snus åt mig! Woopwoop! 

Nu tänker jag titta på Greys anatomy och bara mysa och halvsova. Vill vara pigg imorgon!! 

(Gnäll, gnäll, gnäll.. Synd om mig)


Dagens låt:
Volbeat - Lonesome rider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0