Poop... POOP!


Poop I tell ya! 
Eftersom jag är så tungandad så fick jag tipset att ringa sjukvårdsrådgivningen. Fick prata med en jätte härlig sjuksköterska, som tyckte att jag skulle iväg och kolla upp det hela. Helst ikväll, men det hade inte jag möjlighet till, haha. 

Hon ville utesluta två saker innan jag skulle slappna av och säga "bara förkylning". 
1. Förkylningsastma (?!?!?!)
2. Lunginflammation (?!!!!!??!!) 

My face:

Så, jag får sitta upp och "sova" inatt och försöka få lite sömn iaf. 

Önska mig lycka till! 

Nu ska jag kolla gamla Batman!

Pusshaj! 



Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är ju så söt att det är synd om dig.

2013-11-22 @ 23:45:14
URL: http://DelilahPurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0