Recept, lönespec och hosta...


Jag var duktig idag och tog mig iväg till vårdcentralen efter jobbet.. Chop chop sa det och det visar sig att jag har ett virus. Fick cocillana för att dämpa hostan och att få sova.. Så jag längtar efter en "host-fri" natt... 

När jag väl kom hem så hade jag fått min löne spec. Med heeeeeelt fel lön... 99% av lönen fattas typ. Så ingen sov morgon för mig imorgon, utan det blir till att ringa och skälla på alla det beror på. Sådeså.. 

Jag hatar min hosta och vill vara frisk, nu helst. Jag hatar att dom tabbade sig med min lön och det är bäst för dom att jag får den innan jag ska på Ikea. 


Dagens låt: 
Demonlord - Payback time



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0