Vett...



Mitt vett säger att det är dags att byta skor... 

Men vem har sagt att jag lyssnar på den lilla rösten? Den lilla rösten som säger "Hörrödu, du har redan gjort en parad-vurpa den här hösten", "Hörrödu, det är lite för halt med converse".. Pfuu, skit röst säger jag! 
Sen får jag skylla mig själv om jag gör en till parad-vurpa, så enkelt är det! 

Så, åter till detta okända ord, "vett". Mitt vett säger faktiskt åt mig att sjukskriva mig från jobbet eftersom jag är tungandad och har problem med halsen. Men, har jag gjort det? Nej! För min envishet klubbar ner mitt vett till en liten pöl. Så imorgon ger jag mig på att promenera till och från jobbet (1,4 mil sammanlagt) och jobba 10 timmar. Lever jag tills måndagen så är jag väldigt tacksam. 
Samtidigt, pallar jag inte så pallar jag inte. Så enkelt är det. 

Idag har det gått bra iaf! Så hoppas på det imorgon också.. 


Just ja, min dator är inne på sina sista andetag, FUUUU! 

Dagens låt:
Lordi - Candy for the cannibal




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0