Strulig dag..


Min lediga dag, där jag tänkte städa blev något helt annat.. Jag och brorsan skulle en sväng till tippen för att kasta lite krafs. Väl där bestämmer vi att vi far på Åke's (Ica), jag behövde lite mat och brorsan skulle köpa fikabröd! Vi handlade max 4 minuter. När vi kommer till bilen så startar den inte -.- Skrutt började bli grinig så jag gick ut på en liten promenad med henne. Vi hoppade och sprang i vattenpölar! Sen gick vi tillbaka till bilen och hon fick en kanelbulle. 

Eftersom brorsan pratade med Volvo assistans och jag visste att skrutt skulle bli grinigare så bestämde vi att jag och hon tar bussen hem och väntar. Sen fick brorsan komma när allt var klart. Vilket han gjorde. Vi vet dock inte vad det var för problem annars. 

Sen kom Ulf förbi efter att han hade varit på en arbetsintervju och käkade middag. Vi satt och tjöta ett bra tag och sen blev det sent. Så jag får städa imorgon. 


Ursäkta för det lilla stöket som är här Fanny! xD


Dagens låt: Ron pope - One grain of sand



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0