Mitt 2013..


Flyttade till ny stad, fick underbar kontakt med K&S, började jobba som en gnu, SRF där jag träffade helt underbara människor, midsommar nöje, Norge roadtrip, samboförhållandet sprack, ännu mer jobb, nya vänner, första Uppsala resan på 6 år, In flames på grönan, Barcelona med delar av familjen, Ghost, jobb och lite allmänt kaos. 

Stranda

Ny färg, ny frisyr.

Barcelona

Åt bläckfisk.



Ännu mer ego.

Ghost



Ny färg igen.

Genomtänkt julis.

Nyår

Hård jul.



Tack, 2013 för ett omtumlande år där jag knappt hunnit med mig själv. Nu är du över, jag måste börja lära mig att skriva en 4'a istället för en 3'a och det lär ta hela året. Jag ska prioritera annorlunda, jag ska tänka på mig själv för en gång skull. 

2014, du ska bli mitt år. Inga löften, det blir bara mitt år.






















Kommentarer
Postat av: Beundrare

Som alltid lika vacker <3

2014-01-16 @ 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0