Det är inte ens roligt längre xD


Det är ett stående internt skämt att jag inte ska använda knivar. Inte vassa saker överhuvudtaget för den delen. Jag har kunnat skämtat om det själv, det gör jag än idag, men nu får jag fan skärpa mig xD 

Dagen börjar med städning, sen blir jag bjuden på fika ute i det vackra vädret och jag hade redan blivit inbjuden på middag. Så efter fikat börjar vi fixa middagen. Jag ställer mig och hackar paprikan med en nyslipad kniv. Vad händer? Jo, jag slinter med kniven och skär mig i fingret.. Svordomsramsan jag ville lägga av fick jag hålla inne eftersom min brorsdotter var precis bredvid. Det har nu gått flera timmar efter händelsen och mitt finger ömmar fortfarande utav bara helvete.. 



Dagens låt: Helloween - Asshole



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din lilla hälsning här:

Trackback
RSS 2.0